sobota, 6 maja 2017

Nie bede jesc

Witajcie

Postaram się pisać codziennie.
Chce schudnąć. Bardzo.
Chce być niska i chuda.
Malutka.
Niewidoczna.
Drobna.

Teraz jestem brzydka.
Wiem o tym.
Ludzie mi to po prostu mowia.
Jestem za gruba.

Chce wreszcie czuc się ladna.
Kobieca, drobna, delikatna...

A nie jak taka swinia.
Obrzydliwa, tlusta, wielka...
Chce, żeby ludzie mówili ze jestem drobniutka.

Ludzie mysla ze jak ktoś jest otyly to można po nim jezdzic,
Wymagaja od niego dużo więcej, niż od kogos chudego.

Tak jest w przypadku kobiet -

Jesteś chuda?
Zostaw, nie rob tego, pomoge Ci, maleństwo
Nie uniesiesz? Nie szkodzi drobinko

Jestes gruba?
No szybko, rob to!
Nie uniesiesz? Nic nie umiesz zrobić! W ogole nic nie umiesz!

Takie sa realia.

Ja chce być w tej pierwszej grupie.
Chce być maleństwem.

I będę.

Bilans :

- parowka, ketchup, 2 kromki chleba z masłem, rzodkiewka ze smietana (452 kcal)
- kilka ptasich mleczek (~300 kcal)
- zupa krem z groszku (214 kcal)
~ 966 kcal

Wiem ze jakość i w ogole, ale jestem w rodzinie zastępczej i nie wybrzydzam za bardzo. A jeśli chodzi o ptasie mleczko to sama z własnej woli wpierdolilam, nikt mi nie kazal, brawo ja

Nie wiem czy cos jeszcze dojdzie do bilansu, mam nadzieje ze nie. Nie wiem czy mnie nie zmusza do czegos.

10 komentarzy:

  1. No niestety większość ludzi tak ocenia powierzchownie, ale życzę Ci, żebyś kiedyś trafiła na dobrego człowieka, który nie będzie oceniał tylko pod pryzmatem wyglądu

    OdpowiedzUsuń
  2. proste i znanym wszystkim stwierdzenie "ładnym (czytaj chudym) w życiu łatwiej" . A to w sumie też głupie bo jest wiele uroczych i pięknych ludzi no "puszystych" "przy kości" (jak zwał tak zwał). Realnia są smutne. Ludzie powinni patrzeć głebiej.. whatever,
    ZNAM TĄ CHOLERNĄ POTRZEBE PRZESTANIA JEDZENIA , DUSZENIE SIĘ W SWOIM CIELE TO ISTNA KATORGA, UDA NAM SIĘ SKARBIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiscie ze bedziesz :) oczywiscie ze osiagniesz sukces :*
    tylko jedz zdrowo i ćwicz i gwarancja sukcesu

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie, nie zamęcz się tylko, dobrze? To nie prawda, że chudym jest łatwiej, no może odrobinę. Takie pozorne szczęście warte jest zwrócenia na siebie uwagi? Ech, nie mogę nic Ci poradzić. Mogę Ci tylko życzyć dużo siły, byś w końcu osiągnęła to, czego pragniesz. Nie jesteś brzydka, póki sama nie myślisz tak o sobie. Wszystko jest w głowie.
    Trzymaj się, Słońce

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana. Pozwól że wyprowadze Cię z błędu. Ludzie wcale szczupłych osób nie traktują lepiej. Naprawdę coś o tym wiem. Liczy się bardziej co masz w głowie. Jeśli umiesz dobrze się wpasowac, pomoc otrzymasz w każdym przypadku. Co się stało że postanowiłas wrócić do niskich bilansów? Myślałam że dobrze się już czujesz... :c

    OdpowiedzUsuń
  6. będziesz jaka sobie tylko postanowisz kotek ale nie nienawidz tego co jest teraz ! to tylko rozrośnięta tkanka tłuszczowa ona Ciebie nie definiuje. tylko myśląc o tym w kategoriach podróży i przemiany osiągniesz cel. uważaj na siebie :* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, Kochanie, co się dzieje? Żyjesz tam? Co się stało z Twoim pięknym, zdrowym podejściem? Odezwij się, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam Cie do siebie.
    Może znajdziesz trochę inspiracji.
    Powiem Ci, że jeśli się w sobie zbierzesz to na pewno uda ci się nie jeść tyle i będziesz małym drobnym motylkiem.
    Musisz chcieć ale całą sobą

    https://butterflyproanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie siostry z pro-ana szukające aktywnego bloga zapraszam do siebie. Choć w społeczności obracam się od 2012 roku, to dopiero mój pierwszy blog. Mam nadzieję że będzie on nie tylko miejscem, gdzie dokumentuję swoją drogę do celu, ale też przestrzenią komunikacyjną dla nas wszystkich.

    https://nasyconapustka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń