poniedziałek, 6 marca 2017

| 1 / 140 | HSGD - day 1 |

Dobry wieczor :)


Dzis, w ostatnim momencie, zdecydowałam się na diete Healthy Skinny Girl Diet i mam nadzieje ze schudnę na niej chociaż 4 kg :) A będą 3 rundy tej diety, oczywiście jeśli się sprawdzi :)

A jeśli chodzi o to "1 / 140 " to zalozylam sobie ze schudnę do 60 kg w 140 dni, takie wyzwanie, nic się nie stanie jeśli się nie uda ale to mi pomoze ;) A poza tym maja to być 140 dni bez napadow, mam nadzieje ze mi się uda, choruje na BED... Musze się postarać!

Bilans :

* kanapka z szynka (136 kcal)
* 3 wafle ryzowe (105 kcal)
* zupa kapuśniak (273 kcal)
* jajecznica z 2 jaj (257 kcal) z kromka chleba z masłem (126 kcal)

887 kcal / 900 kcal

Przed jajecznica wlasnie postanowiłam przejść na diete wiec mysle ze bilans jest okej :)
Ja się za bardzo nie skupiam na jakości jedzenia, jem to co lubie, jak wpadnie cos mniej zdrowego to nic, byle tylko zmiescic się w limicie :)


A jutro 800 kcal, zyczcie mi powodzenia! :)

Wazenie z dzisiaj : 80,7 kg
Kolejne wazenie w następny poniedziałek! :)


Do jutra :*

4 komentarze:

  1. Powodzenia w diecie kochana. :) Chociaż pamiętaj, że przy takiej małej ilości pożywienia organizm może wołać o więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli będziesz się trzymać diety to powinnaś dać radę. W najgorszym razie skończy się na ok 65kg, a to też dobry wynik.
    Wierzę w ciebie, dasz radę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że to troszkę dziwne, ale warto zwracać uwagę na jakość jedzenia. Wcale nie mówię, że powinnaś jeść rzeczy, których nie lubisz. Nie, ale jedząc tylko smaczne rzeczy sprawiamy, że nasza dieta staje się jeszcze bardziej niedoborowa, a w konsekwencji dużo łatwiej o napad. HSGD jest w porządku z tego względu, że nie trzeba do bilansów wliczać warzyw.
    Powwodzenia

    OdpowiedzUsuń