piątek, 17 marca 2017

mój tata umarl dzisiaj

6 komentarzy:

  1. Jeju, kochana jest mi bardzo, bardzo przykro! Twój tata z pewnością był wspaniałym człowiekiem, teraz na pewno będzie mu dobrze. On nadal będzie żył w Twoim sercu i pamięci!! Jestem z tobą, wiedz, że trzymam kciuki, aby wszystko się jakoś ułożyło! Pamiętaj, że wszystko po coś się dzieję, nic nie jest przypadkiem! Nawet najgorsze rzeczy mogą mieć jakiś wyższy cel. Nie wiem, czy jesteś wierząca, jednak ja jestem - pomodlę się za Twojego tatę! Pozdrawiam cię mocno, chudzinko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie potrafię sobie wyobrazić jak się czujesz.... Pewnie jakiekolwiek słowa pocieszenia będą zbędne.. Z najgorszym doświadczeń musimy wyciągnąć naukę. Nawet jeżeli są one tak tragiczne. To jedyne co możemy zrobić. Ściskam i będę tutaj zaglądać, spodziewam się, że nie będziesz zbyt aktywna, nie bądź dla siebie słonko surowa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co mogę Ci napisać, bo nie wyobrażam sobie jak musisz się czuć... Naprawdę Ci współczuję i mam nadzieję, że masz w pobliżu siebie osoby, u których znajdziesz potrzebne Ci wsparcie.
    Trzymaj się kochana, oby z czasem było lepiej! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi. Naprawdę, przykro mi. Trzymaj się w tej trudnej chwili i wiedz, że zawsze możesz liczyć na wsparcie osób tutaj zgromadzonych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że trzymasz się jakoś, Kochanie. Strata bliskiej osoby zawsze cholernie boli, mam nadzieję, że nie zalamie Cię to całkiem. Nie chcę pisać kolejnych bezsensownych słów. W każdym bądź razie, nie poddawaj się mimo to, żyj także dla Niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chcę nawet sobie wyobrażać przez co musisz przechodzić. Strata kogoś bliskiego to najgorsza rzecz jaka może sie stać... Bardzo mi przykro. Trzymaj sie, kochana <3

    OdpowiedzUsuń