wtorek, 2 maja 2017

Obnizylam kcal

Witajcie.

Tak jak w tytule - obnizylam ilość kcal, z 1600 na 1200 kcal.

Dlaczego? Już mowie.

Schudlam 9 kg i moja waga stanela jak zakleta...Tzn wahala się miedzy 75,7/8 a 76 kg i tak dluzszy czas... Mialam dość i po prostu postanowiłam ograniczyć kcal troszkę mocniej.

Wiem ze 1200 kcal już nie brzmi zbyt zdrowo, ale zauważcie ze jest roznica miedzy dziewczyna 180 cm jedzaca 1200 kcal a dziewczyna zaledwie 163 cm jedzaca 1200 kcal ... :)

Ja czuje się dobrze i nie mam zamiaru już obnizac kcal, a jeśli moja waga znow się zatrzyma, doloze sport :) Uznalam ze 1200 kcal jest jeszcze ok, a tak jak już wcześniej wspominałam, lubie jesc mało :)

Nie wiem co jeszcze powiedzieć... dziś rano moja waga pokazala 75,2 kg, czyli jest progres! :)

Nudzac się na lekcji religii, rozpisałam sobie plan z celami, które będę się starala osiagac, ale jeśli mi się nie uda to nic się nie stanie, ważne ze chudne, a w jakim czasie, to nieistotne zbytnio :)


1. 73,8 kg do 12 maja
2. 71,8 kg do 26 maja
3. 69,8 kg do 9 czerwca
4. 67,8 kg do 23 czerwca
5. 65,8 kg do 7 lipca
6. 63,8 kg do 21 lipca
7. 61,8 kg do 4 sierpnia
8. 59,8 kg do 18 sierpnia
9. 58 kg do 1 września
i 10. utrzymanie wagi... :)


UDAJE MI SIE! Dawno nie szlo mi tak dobrze! I nie chodzi o nie-zawalanie, bo czasem zdarzają się wpadki, ale ja się po prostu podnoszę i ide przed siebie! I tym sposobem schudłam prawie 10 kg!!! :)
Jeszcze 17,2 kg i cel osiagniety! :D Brawo ja!

WY TEZ MOZECIE! <3

zostawiajcie mi linki do siebie, jeśli chcecie zebym zaczela Was odwiedzać, bo odswiezam liste dziewczyn i mam zamiar wrocic :)

5 komentarzy:

  1. http://kotletmielonymatwojatwarz.blogspot.com/?m=1

    Będziesz już pisała codziennie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego nie dodał się mój komentarz :( Ja już - krucha-nie-blondynka jestem z boku :D Co do dietki 1200 przy twoim wzroscie to wciaz rozsadna ilość, a skoro miałaś zastoj jest to uzasadnione. Ja też niestety balansuje miedzy tym 56-58.. Uh. Przepraszam za bledy, jestem na innym laptopie i to jeszcze na wyjezdzie, na szybko napisalam ale ty piszesz tak rzadko ze grzechem byloby nie zajrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1200 jest zdrowe, są serwisy, które oferują diety nawet 1000kcal i dowożą ci codziennie do domu. Więc wszystko w jak najlepszym porządku. Sama zaczynałam od 1200 i szło mi no co tu ukrywać, bardzo dobrze :P

    OdpowiedzUsuń