czwartek, 9 marca 2017

| 4 /140 | HSGD - day 4 |

Witam ;)

Dzisiejszy dzień, również jest zaliczony! ;)

BILANS :
  • kanapka z szynka (166 kcal)
  • 6 klusek z pasztetem, 2 ogorki konserwowe (298 kcal)
  • 2 rzadki czekolady (192 kcal)
  • 2 kanapki z pasztetem i ketchupem (329,5 kcal)
985,5 kcal / 1000 kcal

Jak na moje BED, jestem zachwycona tym jak mi idzie :)
Oby jak najmniej dni bez napadow, a najlepiej wcale!
W poniedziałek rano wazenie, mam zamiar wtedy być z siebie zadowolona!
Musze pokonać objadanie się raz na zawsze, małymi krokami wyjść z tej chorej obsesji...

Do jutra :*

4 komentarze:

  1. O taak, napady to zło. Sama niedawno sie z nich "wyleczyłam" i w końcu nie czuję się jak badziewie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjść z chorej obsesji i nie wpaść w kolejną...
    Cieszę się, że się nie objadasz. To świetnie!
    Oby tak dalej - trzymam kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w leczeniu. Kiedyś trzeba skończyć z napadami i mam nadzieję, że teraz uda się Tobie.
    Powodzenia, Słońce

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny zaliczony! Kolejny dzień bliżej do wymarzonego ciałka! Juhuuu! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń